Autoři nejúspěšnějších projektů si odnesli celkem osm skleněných trofejí. Součástí večera byla exkluzivní expozice vybraných fotografií spojená s představením knihy Roberta Vana „Fotka nemusí být ostrá.“
„Jsme velmi rádi, že si banky a další instituce vybírají společnost MasterCard jako partnera při realizaci svých inovativních projektů. To odpovídá dlouhodobé vizi společnosti MasterCard, která má za cíl zjednodušovat zákazníkům každodenní život,“ řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard pro Českou republiku a Slovensko, „i rok 2015 přinesl řadu zajímavých inovací, na nichž se naše společnost aktivně podílela. Těšíme se na letošní rok a další výzvy, které nás v oblasti placení v České republice čekají.“
V průběhu večera bylo předáno celkem osm cen v celkem sedmi kategoriích (abecedně):
Ocenění |
Společnost |
|
Acquirer 2015 |
ČSOB |
Absolutní meziroční nárůst objemů v acquiring businessu |
Acquiring Innovations 2015 |
ČS UniCredit Bank |
Implementace mPOS Implementace mPOS |
Issuer 2015 |
ČSOB |
Absolutní meziroční nárůst objemů businessu na vydaných kartách |
Most Effective Marketing Campaing 2015 |
GE Money Bank |
Soutěž Master InCard |
Product 2015 |
KB |
MasterCard World Business |
Special Mention 2015 |
Plzeňské městské dopravní podniky |
Instalace bezkontaktních platebních terminálů ve vozech městské hromadné dopravy |
Special Mention 2015 |
Fio banka |
Zapojení do programu Priceless Specials |
Nejúspěšnějším partnerem MasterCard se za loňský rok stala ČSOB, která si odnesla celkem dvě ceny. Ocenění Issuer 2015 získala za největší absolutní meziroční nárůst objemu businessu na vydaných kartách MasterCard. Cenu Acquirer 2015 pak banka získala za největší absolutní meziroční nárůst objemů v acquiring businessu.
Cenu Product 2015 za nejlepší prémiový projekt získala Komerční banka za produkt MasterCard World Business. Jedná se o speciální kreditní kartu pro aktivní podnikatele s řadou unikátních výhod a kromě jiného nabízí například 1 % z každé platby kartou zpět na podnikatelský účet, úvěr 30 tis. Kč bez dokládání výkazů a bez poplatků.
Nejúspěšnější marketingovou kampaní roku Most Effective Marketing Campaign 2015 byla vyhlášena soutěž Master inCard GE Money Bank na podporu prodeje kreditních karet MasterCard. Na webu GE Money Bank byla pro bankéře připravena edukativní hra, produktový kvíz a prodejní soutěž, která pomohla zvýšit plnění plánu kreditních karet.
Fio banka získala ocenění Special Mention 2015, za zapojení se do programu Priceless Specials jako první banka v České republice. Svým klientům umožnila čerpat slevy u obchodníků, kteří jsou v Priceless Specials zapojeni. „Běžné bankovní služby poskytujeme standardně bez poplatků. Kromě toho se snažíme nabízet i něco navíc. Proto jsme uvítali možnost zapojení do nadstandardního bonusového programu MasterCard Priceless Specials. Naši klienti tak již skoro rok získávají zpět část peněz ze svých nákupů, nebo si plní své sny,“ říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.
Za instalaci bezkontaktních platebních terminálů do vozů městské hromadné dopravy v Plzni ocenila cenou Special Mention 2015 společnost MasterCard Plzeňské městské dopravní podniky.
Ocenění Acquiring Innovations 2015 získala UniCredit Bank a Česká spořitelna za nejúspěšnější řešení implementace akceptace platebních karet pomocí mobilních platebních terminálů, takzvaných mPOS. UniCredit Bank připravila ve spolupráci se společnostmi Sazka a MasterCard řešení akceptace platebních karet mobilními platebními terminály u smluvních partnerů. Ti budou moci přijímat platby kartou pomocí platebního terminálu připojeného k chytrému mobilnímu telefonu nebo tabletu.