Přítomnost společnosti MasterCard tedy značí jasné zaměření na fanoušky a nadšence lyžování: ti, již na místě zaplatí bezhotovostně, budou mít šanci, že budou vybráni, aby sledovali závodu z MasterCard Lounge, jež se nachází přímo vedle cílového skoku. Navíc zažijí množství tzv. priceless překvapení, včetně speciálních výhod v dějišti konání akce, např. přednostní přístup k této nejokázalejší lyžařské akci.
„Spojení s významnými sportovními událostmi je pro MasterCard důležitým způsobem, jak nabídnout spotřebitelům a fanouškům z celého světa zážitky k nezaplacení, které jsou úzce spojeny s jejich vlastní vášní. Jsme potěšeni, že napomáháme, aby se tato událost stala nezapomenutelnou, a nabízíme snadný a zjednodušený přístup do nejlegendárnějšího sportovního města v rakouských Alpách,“ říká Cristina Saccà, vedoucí marketingu pro střední a východní Evropu společnosti MasterCard.
MasterCard na místě nabídne mnoho možností pro pohodlné bezhotovostní, a dokonce i bezkontaktní platby: od nákupu vstupenek online nebo na všech vstupech přes vybrané stánky v cílovém prostoru až po stánky s občerstvením v centru města Kitzbühel budou mít návštěvníci možnost platit bezhotovostně svojí kartou MasterCard nebo Maestro. Jedná se o unikátní službu v rámci zimních sportovních akcí, u nichž se počítá nejenom rychlost při závodu, ale také čekání ve frontách.
„Díky MasterCard budou mít fanoušci poprvé možnost zaplatit bezhotovostně na všech klíčových místech akce. Hahnenkamm znovu potvrzuje, že stanovuje nové standardy na vysoké úrovni v oblasti kvality služeb,“ komentuje Dr. Michael Huber, prezident Kitzbühler Ski Club (K. S. C.).
Velkolepé závody na legendárních sjezdovkách Streif a Ganslernhang nalákají každý rok téměř sto tisíc diváků a více než 300 milionů kumulativních televizních diváků v Evropě.