„Jsme nadšeni, že již 1,2 milionů Čechů aktivně využívá naši klíčovou mobilní aplikaci Smart, která je u nás v ČSOB branou do světa financí, spoření i investic. Klienti si pochvalují jednoduchou, pohodlnou a spolehlivou obsluhu svých financí, dostupnost 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Našim klientům jdeme vždy naproti a usnadňujeme jim život i pomocí naší virtuální asistentky Kate, kterou ve Smartu najdou pro zodpovězení dotazů a vyřízení nejčastějších potřeb. Kate si vyzkoušelo již více než 80 procent všech uživatelů ČSOB Smartu a stává se prvním místem, kam se naši klienti obrací o radu,“ říká Tomáš Stegura, výkonný ředitel za oblast Digital ve skupině ČSOB.
Kate je klientům k dispozici neustále. Každý týden ji vyzkouší 5 tisíc nových uživatelů. Pomůže například změnit aktuálně nedostačující limit na kartě, připomenout zapomenutý PIN nebo při placení upozorní, že platba neprošla a pomůže situaci okamžitě vyřešit.
Už brzy budou moci klienti využít nový atraktivní vzhled úvodní obrazovky v aplikaci ČSOB Smart. Aplikace bude ještě více intuitivní a uživatelé získají lepší přehled o produktech a rychlejší přístup k oblíbeným funkcím jako je například QR platba a nákup jízdenek. Virtuální asistentka Kate bude mít v aplikaci také nové umístění.