Air Bank tak opouští poukazování na bankovní nešvary a snaží se ukázat, jak zjednodušování financí pomůže klientům v jejich běžném životě. Reklamy ztvárňují nečekané situace, které se díky tomu mohou stát. Příběhy jsou ztvárňovány se značnou porcí nadsázky.
„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravdu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
V reklamách zůstává i nadále herec Tomáš Měcháček. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem. K vidění jsou nové spoty na televizních stanicích Nova a Prima od 1. srpna 2023.
Reklamní spoty z nového konceptu „I to se může stát“ jsou ke zhlédnutí zde:
- reklamní spot s názvem „Exotická dovolená“: https://youtu.be/mste9areMc8
- reklamní spot s názvem „Netradiční hotel“: https://youtu.be/I_S-EC_HrqE