Přejít k hlavnímu obsahu
Air Bank změnila styl své marketingové komunikace
Celkem 12 let se lidé mohli potkávat komunikačním konceptem Air Bank, který byl založen na popichování mezi dvojicí bankéřů. S začátkem srpna přichází banka s novým formátem, jenž nese název „I to se může stát“.
Air bank new concept

Air Bank tak opouští poukazování na bankovní nešvary a snaží se ukázat, jak zjednodušování financí pomůže klientům v jejich běžném životě. Reklamy ztvárňují nečekané situace, které se díky tomu mohou stát. Příběhy jsou ztvárňovány se značnou porcí nadsázky.

„Náš nový komunikační koncept nám pomáhá kreativními způsoby ukazovat, na čem si zakládáme a co nás odlišuje od ostatních bank na trhu. Díky němu také můžeme konečně naplno předvést, že jsme bankou, která má své klienty opravdu ráda. A že vše, co pro naše klienty děláme, vede k tomu, aby měli se svými penězi jednodušší život a aby jich měli více. To, že je náš přístup správný, dlouhodobě dokazuje spokojenost našich více než 1,1 milionu klientů, která je ve srovnání s ostatními bankami vůbec nejvyšší. V nových reklamních příbězích navíc rozhodně neklademe meze fantazii, a může se v nich tedy stát opravdu cokoliv. Věříme proto, že budou diváky bavit stejně jako nás a že naše komunikace bude ve svém oboru i nadále patřit mezi nejlepší,“ uvádí Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.

V reklamách zůstává i nadále herec Tomáš Měcháček. Nová reklamní kampaň je výsledkem spolupráce kreativního dua Wilhelm Kinga, agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se opět ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl s Michalem Nohejlem. K vidění jsou nové spoty na televizních stanicích Nova a Prima od 1. srpna 2023.

Reklamní spoty z nového konceptu „I to se může stát“ jsou ke zhlédnutí zde:

Datum vytvoření: 01/08/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Růst mezd v české ekonomice zpomaluje Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek