
Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?
V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti?
Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem
Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
