Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Inflace odskočila od cíle Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017 Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko