Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
ČNB zpřísňuje podmínky pro investiční hypotéky
ČNB od dubna příštího roku zavádí přísnější doporučení k investičním hypotékám, ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
Inflace odskočila od cíle
Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017
Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance

