Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu
Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Česká harmonizovaná inflace na trojce
Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika
Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB