Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš