Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Makroekonomický jackpot pro novou vládu Právě nad očekávání svižný růst HDP ve třetím čtvrtletí o 0,7 % mezikvartálně zn... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel