Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Smíšené inflační signály z výroby V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek