Přejít k hlavnímu obsahu
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Datum vytvoření: 17/03/2015
Boris Neciuk - Account Manager, Unicorn Systems

linkedin

Komentáře komentáře
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš