Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 17/03/2015
komentáře
Červencová důvěra poklesla jak u domácností, tak podnikatelů
Citelný pokles v průmyslu následuje po červnovém růstu a hlavní příčinou je trad...
Jakub
Seidler,
hlavní ekonom ČBA
Česká inflace – devátá nejnižší v EU
Inflace je v ČR už na normálních úrovních, avšak nelze zapomínat na fakt, že inf...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Týden ve znamení pauzírující ECB
V tuzemsku inflace překvapila trh, analytiky i centrální banku ještě razantněji....
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB