
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 17/03/2015

Začátek roku ve znamení stagnace
Ekonomiku držela při zemi, už podle očekávání, především spotřeba domácností brz...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Česká národní banka drží sazby stabilní, jestřábí hlasy sílí
Za rozhodnutím stála nová prognóza centrální banky, která počítá s rychlejším rů...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Jestřábí hlasy z ČNB nabírají na síle
Z pohledu toho, jak dlouho by mohly sazby setrvat na současných 7 %, se v minulé...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
