
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 17/03/2015

Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit
Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Srpnový sentiment signalizuje silnější růst
Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Lepší výsledek české ekonomiky
Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
