Přejít k hlavnímu obsahu
Dopad regulace provizí na obchod s životním pojištěním – metoda nabídkové elasticity
Přestože se většina zastánců regulace provizí zaštiťuje ochranou spotřebitele, bezesporu zásadním motorem úvah je dopad restrikce provizí na vlastní podnikání. Jakkoliv všichni tuší, že obchodní produkce zprostředkovatelů by v případě regulace provizí razantně poklesla, vyčíslení dopadu není k dispozici a má-li být věrohodné, není snadné k němu metodicky dospět.
Datum vytvoření: 20/07/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

ZK_cena podnikatelů

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš