Přejít k hlavnímu obsahu
Dopad regulace provizí na obchod s životním pojištěním – metoda nabídkové elasticity
Přestože se většina zastánců regulace provizí zaštiťuje ochranou spotřebitele, bezesporu zásadním motorem úvah je dopad restrikce provizí na vlastní podnikání. Jakkoliv všichni tuší, že obchodní produkce zprostředkovatelů by v případě regulace provizí razantně poklesla, vyčíslení dopadu není k dispozici a má-li být věrohodné, není snadné k němu metodicky dospět.
Datum vytvoření: 20/07/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Červencová důvěra poklesla jak u domácností, tak podnikatelů Citelný pokles v průmyslu následuje po červnovém růstu a hlavní příčinou je trad... Jakub Seidler, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user seidler
Česká inflace – devátá nejnižší v EU Inflace je v ČR už na normálních úrovních, avšak nelze zapomínat na fakt, že inf... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Týden ve znamení pauzírující ECB V tuzemsku inflace překvapila trh, analytiky i centrální banku ještě razantněji.... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko