Přejít k hlavnímu obsahu
Dopad regulace provizí na obchod s životním pojištěním – metoda nabídkové elasticity
Přestože se většina zastánců regulace provizí zaštiťuje ochranou spotřebitele, bezesporu zásadním motorem úvah je dopad restrikce provizí na vlastní podnikání. Jakkoliv všichni tuší, že obchodní produkce zprostředkovatelů by v případě regulace provizí razantně poklesla, vyčíslení dopadu není k dispozici a má-li být věrohodné, není snadné k němu metodicky dospět.
Datum vytvoření: 20/07/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák