Přejít k hlavnímu obsahu
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Datum vytvoření: 26/05/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Smíšené inflační signály z výroby V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Spotřebitelské ceny pouze mírně zpomalily růst na 2,7 % kvůli silné jádrové inflaci Ovšem i bez toho pokračovala jádrová inflace v silnějším meziměsíčním růstu o 0,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel