
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit
Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Srpnový sentiment signalizuje silnější růst
Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Lepší výsledek české ekonomiky
Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
