Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Inflace odskočila od cíle
Jak je vidět, vlna zdražování u potravin sice v září polevila, ale rozhodně – ja...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Další negativní překvapení z trhu práce. Míra nezaměstnanosti je nejvyšší od roku 2017
Po sezónním očištění se podíl nezaměstnaných zvýšil dokonce na 4,7 %, což signal...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu
Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB

