
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB
Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý
Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
