
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Tři důvody za březnovým ponecháním cyklické kapitálové rezervy na 1,25 procenta
Ze březnového záznamu za jejím ponecháním na 1,25 % stojí převážně tři důvody:&n...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Německo schválilo historický fiskální balíček. Dobrá zpráva pro českou ekonomiku
Součástí fiskálního balíčků jsou tři hlavní opatření. Za prvé, investice v rozsa...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Smíšené inflační signály z výroby
V průmyslu ceny meziměsíčně i meziročně poklesly o 0,1 %, ale mluvit o deflaci j...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
