
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Začátek roku ve znamení stagnace
Ekonomiku držela při zemi, už podle očekávání, především spotřeba domácností brz...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Česká národní banka drží sazby stabilní, jestřábí hlasy sílí
Za rozhodnutím stála nová prognóza centrální banky, která počítá s rychlejším rů...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Jestřábí hlasy z ČNB nabírají na síle
Z pohledu toho, jak dlouho by mohly sazby setrvat na současných 7 %, se v minulé...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
