Přejít k hlavnímu obsahu
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Datum vytvoření: 26/05/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Realitní trh korigoval ve druhém kvartále výrazněji... Při ní totiž nejde jen o absolutní úroveň nominálních cen nemovitostí, ale přede... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Pád inflace zpomaluje Ve srovnání s červencem se spotřebitelské ceny zvýšily o 0,2 %, a to především z... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Rozkolísané koruně chybí garance ČNB Minulý týden ovšem potvrdil naši tezi o větší zranitelnosti tuzemské měny, když ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko