Přejít k hlavnímu obsahu
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?
Datum vytvoření: 26/05/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Úspěšné mistrovství světa – může pomoci ekonomickému oživení? Předpokládáme, že samotný šampionát „velkými čísly“ výrazněji nepohne. Podle odh... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
V globální ekonomice narůstá protekcionismus. Jak razantně zareaguje Evropa? Nová cla ovlivní asi jen 4 % celkových čínských dovozů do Ameriky, proto není tř... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Přirozená reálná dlouhodobá úroková míra směřuje na sever Jen pro představu - např. forwardově počítaná reálná úroková míra „pět let za pě... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák