
Bankovní poradce nebo prodejce?
Osobnost prodavače v obchodu nebo pokladní v hypermarketu velkou měrou ovlivňuje naše vnímání daného obchodu a naši ochotu utrácet v něm další peníze. Podobnou optikou vnímáme i banky, kde na nás působí zejména přístup pobočkových pracovníků, bankovních poradců. Ačkoli mají v názvu své pozice slovo poradce, jsou nezřídka vnímáni jako pouzí prodejci bankovních produktů. Co mohou banky udělat, aby toto vnímání zlepšily?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 26/05/2015

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Růst mezd v české ekonomice zpomaluje
Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
