Přejít k hlavnímu obsahu
Wüstenrot získal prestižní ocenění Superbrands
Sedmý ročník projektu Superbrands, který je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, přinesl úspěch finanční skupině Wüstenrot. Ta po pěti letech titul Superbrands opět získala, a to z rukou odborné komise expertů z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.

Wüstenrot zopakoval svůj úspěch z roku 2014, kdy se zařadil mezi nejlepší značky Consumer Superbrands 2014. Ziskem ocenění tak Wüstenrot potvrdil dlouhodobou úspěšnou pozici mezi finančními institucemi na českém trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

„Získání titulu Superbrands je pro nás všechny potvrzením, že jsme pro naše klienty i pro odbornou veřejnost uznávaným odborníkem na financování bydlení,“ říká Michal Pokluda, ředitel úseku produktu a marketingu finanční skupiny Wüstenrot, a doplňuje: „Zároveň je to i závazkem do budoucnosti, abychom nadále přinášeli férové a transparentní produkty jak pro klienty, tak pro finanční poradce.“

Právo používat označení Superbrands získají jen ty nejlepší značky. K tomu slouží nezávislé tříkolové poměřování napříč desítkami kategorií, přičemž důraz je kladen na jejich obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě spotřebitelských značek i na průzkum mezi spotřebiteli.

Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelské, ale také v oblasti podnikatelské či průmyslové (B2B). Zatímco spotřebitelské značky jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí.

 

Datum vytvoření: 08/02/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák