UNIQA připravuje reklamní kampaň k pojištění domácností

Na povelikonoční období chystá UNIQA pojišťovna svoji jarní reklamní kampaň, věnovanou pojištění domů a domácností. Marketing UNIQA sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil podle testu už v předchozích vlnách.

Sdělení přinese opět klučík Max, kterého veřejnost zná už z předchozích vln. V reklamě si zahraje zase o trochu starší společně se svým tátou. Znovu upozorňuje hlavně na nadstandardní asistenční služby v domácnosti, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den.

Hlavním pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov. Vedle 20sekundového spotu se budou vysílat také 10sekundové sponzorské vzkazy k afinitním pořadům. Po dobu stejných 4 týdnů poběží i on-line část, která se soustředí na pre-roll na YouTube, PPC na Google a Sklik a na bannery umístěné na portály s tematikou bydlení, realit a hypoték.

On-line reklamy budou proklikem směřovány rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. Kampaň doplní outdoorová reklama: několik desítek bigboardů a smartboardů je připraveno na první čtyři květnové týdny. Akční nabídka bude promována i na webu UNIQA pojišťovny a na obchodních pobočkách.

Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern UNIQA Insurance Group, jehož je UNIQA pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. On-line  kampaň byla připravena ve spolupráci s Birel Advertising. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, na on-line se podílel i Magnas Media.

Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních letech po nasazení nového produktu Domov VARIANT velký růst. Předepsané pojistné i počet smluv loni rostly dvouciferně. Za 1. kvartál 2019 posílilo pojistné meziročně o dalších 14,7 %. V tomto segmentu vidí UNIQA silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 35 % nemovitostí v České republice zatím pojištěno není.

 

Datum vytvoření: Čtvrtek, 18. Duben 2019

Proč je Fed důležitý i pro českou korunu?

Červnové zasedání Fedu bude klíčovým momentem tohoto týdne. Trhy v posledních týdnech výrazně...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Jsou české inflační tlaky za vrcholem?

Květen přinesl další pokles nezaměstnanosti a nárůst inflace. Na první pohled tak domácí...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Napětí na českém trhu práce nepolevuje

Sérii příznivých zpráv přicházejících z české ekonomiky včera doplnily nejnovější údaje z trhu...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB