Přejít k hlavnímu obsahu
UNIQA oslovuje klienty osobními produktovými videi
Každý z nás je v současné době denně zahrnován velkým množstvím nejrůznějších reklam a nabídek. To vede k přehlcení a odmítání takových sdělení. Uniqa proto vyvinula v rámci svého CRM adresné direct maily na jméno adresáta, aby ho zaujala cílenou informací ve formě videa o tom, jaké pojištění a služby má připravené konkrétně pro něj.

Nová forma komunikace se stávajícími zákazníky byla vyvinuta ve spolupráci s mladou firmou motionlab. Jak název napovídá, šlo zejména o zapojení pozitivních emocí, aby se nabídka Uniqa odlišila od záplavy jiných anonymních reklam a akcí. Hlavní součástí je osobní oslovení každého klienta, k němuž direct mail z Uniqa putuje. Důležité je představení nabízených možností pojistného krytí a servisu prostřednictvím návodného videa, kde se jméno zákazníka objeví nejen v obrazu, ale zazní i ve voiceoveru. Ten provede zákazníka konkrétními parametry a možnostmi. Cílem je dát najevo, že nabídka je individuálně sestavená právě pro daného klienta.

Vytvoření videa pro zákazníka samozřejmě předchází analýza jeho dosavadních pojistných krytí a úvaha o pravděpodobných potřebách a zájmech. Podle toho pak Uniqa koncipuje oslovení. Pokud nabídka Uniqa daného klienta zaujme, stačí pouze kliknout na tlačítko „Chci nabídku“ v rámci videa. Informace o tom se automaticky předává osobnímu poradci, jenž se zákazníkem dohodne další kroky.

Tuto formu cílené nabídky využila Uniqa na pojistném trhu jako první. Ukazuje se, že lidé o personifikované informace určené individuálně pro ně mají třikrát větší zájem než o běžné anonymní sdělení. Díky propracovanému CRM lze adresovat skutečně užitečnou nabídku založenou na znalosti parametrů klienta a jeho dosavadních pojistných krytí. V pilotním projektu bylo během prvního měsíce rozesláno na 5000 direct mailů s osobně zaměřeným videem, na které zareagovalo 48 % adresátů. A z uskutečněných schůzek sčítá Uniqa už uzavřené smlouvy.

Doposud se Uniqa soustřeďuje především na pojištění rodinných domů a domácností nebo rekreačních objektů. V budoucnu hodlá rozesílat informace zaměřené rovněž na asistenční služby a další produkty. Rozesílka poběží v první etapě do konce roku 2019 s výjimkou prázdninových měsíců. Cílem je oslovit s nabídkou aktualizace nebo doplnění pojistného krytí všechny retailové zákazníky Uniqa. 

Datum vytvoření: 28/05/2019

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko