„Digitalizace patří mezi strategické pilíře rozvoje naší banky, na kterých stavíme náš budoucí úspěch na trhu. Našim privátním klientům nyní v rámci digitalizace našich služeb přinášíme s novou mobilní aplikací exkluzívní nástroj pro správu jejich financí a majetkového portfolia,“ říká Tomáš Drábek, člen představenstva a ředitel retailového a privátního bankovnictví UniCredit Bank a dodává: „Aplikace nemá ambici nahradit v privátním bankovnictví důležitý osobní kontakt s bankéřem, ale umožnit klientům mít informace a klíčové služby na dosah ruky doslova kdekoli.“
Klienti v aplikaci mimo přehledu portfolia, možnosti obchodovat a zpravodajství z trhů naleznou také výkonnost portfolia, přehled provedených transakcí a plánovaných událostí či informace o dalších produktech a službách banky.
Aplikace je k dispozici klientům v České republice a na Slovensku v obchodech Google Play a App Store a je možné ji využívat jak na mobilním zařízení, tak na tabletu. Před aktivací samotné aplikace je na úvodní obrazovce dostupná demo verze, která provede klienta všemi dostupnými funkcemi a umožní mu si tak aplikaci vyzkoušet bez nutnosti její aktivace.