ISO 20000 garantuje zákazníkům nejvyšší kvalitu v oblasti řízení služeb informačních technologií. Projekt získání ISO 20000 běžel v Trasku 9 měsíců. Následně bylo začátkem léta v rámci nezávislého externího auditu společnosti DQS ověřeno splnění všech požadavků. Pro získání certifikace ISO 20000 musel Trask doložit, že má pod systematickou kontrolou všechny normou definované procesy řízení IT, včetně IT služeb poskytovaných zákazníkům, a soustavně pracuje na jejich zlepšování.
Trask je od roku 2014 držitelem certifikátu ISO 27001 a ISO 14001 a již od roku 2006 udržuje certifikaci ISO 9001.
ISO 27001 se zabývá informační bezpečností, vymezuje systém, který umožňuje identifikovat, naplánovat i zavést bezpečnostní procesy i kontroly informací, potřebné k ochraně důvěrných informací a zajištění komplexnosti a dostupnosti svěřených informací.
ISO 14001 se týká environmentálního managementu, tedy managementu životního prostředí. Snižuje dopady činností organizace na životní prostředí, což má za následek zlepšení životního prostředí.
ISO 9001 stanoví požadavky na systém kvality a pomáhá zvyšovat efektivnost organizace směrem k zákazníkům a zaměstnancům s ohledem na vývoj vnitřních i vnějších vlivů.
Trask působí na trhu 22 rokem a je dlouholetým partnerem firem a institucí v oblastech bankovnictví a financí, telekomunikací, obchodu a veřejné správy. Mezi zákazníky společnosti patří například Česká spořitelna, ČSOB, GE Money, Komerční banka či Škoda Auto. Trask si zakládá na porozumění oboru svých klientů tak, aby mohl dodávat řešení, která jim budou skutečně pomáhat být úspěšnější - ať již z pohledu vlastní efektivity, nebo z pohledu získávání a udržení nových klientů či zavádění nových produktů. Trask loni dosáhl za pomoci svých téměř 400 IT odborníků obratu 733 milionů korun.
Tisková zpráva společnosti Trask solutions