Přejít k hlavnímu obsahu
Stále více klientů mBank nepotřebuje plastovou platební kartu
mBank v srpnu letošního roku virtualizovala celé portfolio svých platebních karet. S tímto trendem však začala už minulý rok, kdy klientům představila eKartu určenou pro platby na internetu. Že mají klienti o moderní, pohodlná a bezpečná řešení zájem, potvrzují i čísla. Z aktuálních dat banky totiž vyplývá, že v říjnu a listopadu – i díky úspěšné kampani – bylo téměř 80 % všech nově vydaných karet virtuálních.

Digitální banka mBank tak jednak flexibilně reaguje na aktuální trendy a sílící tlak na využívání jednoduchých, pohodlných a bezpečných řešení, ale zároveň přihlíží i k šetrnosti vůči životnímu prostředí. „Unikátnost našeho řešení spočívá v tom, že vůbec nezáleží na tom, jaký typ karty klient preferuje. Všechny totiž nabízíme i v čistě virtuální podobě – ať už jde o standardní nebo prémiové karty k účtu, karty pro děti, studenty i podnikatele, či kreditní karty. Je tedy jen na klientovi, zda zvolí plastovou, či digitální formu,“ říká Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank Česká republika pro oblast produktového a segmentového managementu.

Z interních průzkumů mBank vyplývá, že s kartami bez plastového nosiče, tedy pouze ve virtuální podobě, se budeme setkávat stále častěji. „Meziročně se nám ztrojnásobil podíl klientů, kteří tvrdí, že plastovou kartu již vůbec nepotřebují,“ říká Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank. Potvrzuje to i aktuální statistika. „Klienti, kteří si u nás v poslední době otevřeli účet a současně požádali o platební kartu, si ve 40 % případů zvolili pouze tu virtuální,“ doplňuje Michal Staněk   

Ambicí mBank je docílit významného podílu bezplastových karet v rámci celého portfolia klientů, nezaměřuje se tedy pouze na nově vydávané karty. Na příští rok banka chystá několik novinek v oblasti virtuálních karet a placení mobilem, aby klientům přechod na pouze virtuální podobu karty a její používání co nejvíce zjednodušila.

Banka plánuje rozvíjet i eKartu – virtuální kartu určenou pro nákupy na internetu, kterou aktuálně využívá dvanáct procent jejích klientů. „Jde o dobíjecí kartu, která je od běžného účtu klienta zcela oddělena. Díky tomu jsou ostatní peníze na účtu klienta v bezpečí a nemusí se tak bát, že o ně podvodem přijde. Pokud klient potřebuje něco zaplatit, stačí na ni převést v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví libovolnou částku z běžného účtu a s tou následně disponovat v internetovém prostředí,“ vysvětluje Michal Staněk.

Datum vytvoření: 07/12/2022

DORA

Komentáře komentáře
O francouzských volbách, udržitelnosti dluhu a roli ECB Trhy obecně nemají rády nejistotu, a ta je ve spojitosti s výsledkem parlamentní... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Americká centrální banka spoluurčuje vývoj českých hypoték Toto oživování ale bylo výrazně pomalejší než v dubnu, kdy onen převis přesáhl 2... Michal Skořepa, ekonom České spořitelny
Profile picture for user Michal Skořepa
Inflace v květnu zpomalila Oproti dubnu ceny stagnovaly, jelikož cenové pohyby řady položek se vykompenzova... Jakub Seidler, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user seidler