Karta není populární pouze mezi muži, jejími držiteli jsou ze 40 % ženy. Věkové složení držitelů je v rozmezí 15 až 82 let. Díky velkému zájmu se od června karta Dynamo nabízí také na vybraných poštách v Pardubicích a Chrudimi a od září přibydou další novinky.
Karta Dynamo funguje jako členská a slevová karta a zároveň jako standardní bezkontaktní platební karta MasterCard. Slevu lze uplatnit předložením karty u vybraných partnerů ve východních Čechách a také při nákupu vstupenek a občerstvení během utkání.
Průzkum společnosti STEM/MARK ukázal, že kartu Dynamo by doporučilo 98 % jejich držitelů, dvě třetiny držitelů motivovalo k pořízení karty právě spojení se svým oblíbeným hokejovým klubem. Každou čtvrtou kartu si její držitelé pořídili na základě doporučení přátel nebo známých. „Držitel karty Dynamo provádí měsíčně o 30 % více transakcí a také utratí v průměru o jeden tisíc korun více. Navíc počet aktivních klientů zasílající na účet více jak 5 000 Kč měsíčně přesahuje 80 %,“ říká Miloš Minčič, Change Manager útvaru Produkty a integrace ČSOB.
Pro novu hokejovou sezónu si hokejový klub ve spolupráci s ČSOB připravil další překvapení. Nejenže slevový program rozšířil o jedenáct nových partnerů, ale majitelé permanentních vstupenek budou moci kartu Dynamo používat také pro vstup na hokejová utkání. Stačí, aby si svou papírovou permanentku spárovali s kartou Dynamo na pokladně Tipsport arény. Pro tyto návštěvníky bude od září připraven speciální „Dynamo vstup“ s červeným kobercem a hosteskami, které návštěvníkům nabídnou drobné dárky.
Úspěch Karty Dynamo vzbudil zájem o podobný typ karty v dalších regionech. „ČSOB v současné době chystá spuštění regionálních karet s významnými sportovními partnery v Severočeském kraji, Královehradeckém kraji a v Praze,“ uvádějí Pavel Sláma a Radovan Lasák, Development manažeři, kteří jsou v ČSOB zodpovědní za koncept regionálních karet.