Drobné laskavosti jsou vlastní 98 % Čechům. Stačí někomu podržet dveře, půjčit vrtačku nebo vyslechnout ve složité situaci. Každý projev laskavosti a solidarity může potěšit a zlepšit tak někomu den. To vzešlo z výsledků nového průzkumu pro ČSOB.
„My v ČSOB se snažíme dělat víc než jen reagovat na potřeby společnosti a klientů. Nestojíme na místě, ale jsme silným partnerem, který lidem, firmám i společnosti vychází vstříc. Přicházíme s užitečným řešením, často dříve, než si o ně klienti sami stačí říct. Jdeme vám naproti to jsou tři slova, se kterými se budeme potkávat stále častěji. Když nám jde někdo naproti, znamená, že nám proaktivně pomáhá. A o tom je ČSOB. Chceme jít naproti klientům, firmám, inovacím, společnosti, a také všem, kteří tvoří příběh skupiny ČSOB. Naším posláním je usnadňovat klientům jejich vlastní cestu ke spokojenému životu,“ komentuje nové poslání Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB.
I přesto, že z průzkumu vyplývá vysoká chuť pomáhat, je trochu paradoxem že 80 % lidí si o pomoc zdráhá říct. Většina z nich to ale udělá, když je opravdu potřeba. Přitom říct si o pomoc je důležité, protože Češi pomáhají hlavně, když je o to někdo požádá.
Komunikační kampaň bude dlouhodobým komunikačním konceptem skupiny ČSOB. Ta jej využije v rámci svých komunikačních a obchodních kanálů. Rovněž bude k vidění televizní spot.