Skupina dosáhla návratnosti vlastního kapitálu ve výši 23,3 %. Výnosy skupiny vzrostly
o 5 %, provozní náklady se meziročně zvýšily o 9 %. Skupina během prvního pololetí letošního roku navýšila své portfolio retailových úvěrů o 10 %, počet klientů se zvýšil
o více než 60 tisíc na 1,32 milionu klientů.
„Naplno se soustředíme na růst našimi vlastními silami, který po ukončení chystaného spojení s Monetou Money Bank provázely výraznější investice do vývoje nových služeb pro naše klienty i do posílení našich týmů. První pololetí letošního roku se tak pro nás neslo ve znamení řady novinek, které jsme klientům představili. Jednou z nejvýznamnějších byl vstup Air Bank do segmentu bankovnictví pro podnikatele, který jsme se rozhodli změnit podobným způsobem, jako se nám to podařilo ve světě osobních bankovních účtů. Do konce letošního roku plánujeme uvést několik dalších nových služeb, které nejen našim stávajícím klientům, ale i rekordnímu počtu těch nově příchozích zase o něco zjednoduší práci s penězi,“ říká Michal Strcula, generální ředitel a předseda představenstva Air Bank a člen dozorčích rad společností Home Credit a Home Credit Slovakia.
Pro samotnou Air Bank bylo první pololetí letošního roku v řadě hledisek rekordní. Začátkem roku banka například zaznamenala nejrychlejší tempo přírůstku nových klientů za posledních pět let. V červnu také Air Bank poskytla vůbec největší objem spotřebitelských úvěrů během jediného měsíce za celou svou historii, a to přes
1,7 miliardy korun. P2P platforma Zonky, kterou Air Bank provozuje, v červnu poskytla
3 750 půjček za jediný měsíc a v tomto ohledu tak rovněž překonala vlastní rekord. Rostl také podíl plateb prostřednictvím platebních karet digitalizovaných v mobilních telefonech nebo hodinkách, tímto způsobem totiž klienti Air Bank zaplatí v kamenných obchodech už přes 50 % útrat.