Raiffeisenbank se dlouhodobě zaměřuje na rozvoj digitálních řešení, která mají usnadnit řízení financí pro menší a středně velké firmy. Tento závazek podle všeho slaví úspěch, protože banka již několik let konzistentně obsazuje přední příčky v rámci této prestižní soutěže.
„Jsme velmi potěšeni, že se nám ve velmi silné konkurenci podařilo u obou kanálů obhájit první místo. Tento úspěch potvrzuje, že aktivní komunikace s klienty, neustálé ověřování, analýza potřeb našich zákazníků a správná prioritizace jsou klíčem k úspěchu,“ říká Jaroslav Kravčenko, manažer digitální strategie pro korporátní klienty Raiffeisenbank.
CEE SME Banking Awards organizuje SME Banking Club, platforma podporující inovace a růst v oblasti bankovnictví pro SME klienty napříč střední a východní Evropou. Tato ocenění, udělovaná každoročně, oceňují banky za jejich digitální řešení, která přinášejí přidanou hodnotu pro malé a střední podniky. S ohledem na rostoucí význam digitalizace je vítězství v této soutěži nejen prestižní, ale i strategicky důležité pro posílení pozice na dynamickém trhu.