Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank spouští novou náborovou kampaň
Raiffeisenbank v listopadu spustila náborovou kampaň, která navazuje na novou strategii SAMOZŘEJMĚ, a sází na atmosféru na pracovišti, diverzitu a možnost home office. K vidění jsou videa i statické posty na službách Seznamu a Mafry, sociálních sítích a také autobusech a tramvajích v Olomouci.
Raiffeisenbank kampaň

Komunikaci, která pracuje s claimem „U nás je to o vás”, tvoří několik klíčovových bodů, na nichž je kampaň postavená. Konkrétně se jedná o různorodost, ale zároveň týmovou soudržnost, která buduje nadstandardní vztahy, proto se zaměstnanci scházejí i po práci. V kampani je zmíněn i home office jako běžná součást pracovního života zaměstnanců Raiffeisenbank.

„Raiffeisenbank je postavená na lidech a důvěře v ně. Zakládáme si na dobrých vztazích, týmovém duchu a vzájemném respektu v to, jací jsme a co dokážeme. Společně pracujeme a společně se radujeme z úspěchů i mimo zdi banky,” říká Dana Fajmonová, ředitelka divize People & Culture v Raiffeisenbank. „A naše hodnoty se nezměnily ani událostmi posledních dvou let, ačkoliv nám různá opatření komplikují možnost vídat se osobně. Díky této zkušenosti jsme se naučili fungovat v hybridním pracovním módu, takže je home office jedním z klíčových pilířů komunikace.”

Kampaní se chce banka zviditelnit a zatraktivnit jméno Raiffeisenbank mezi zaměstnavateli nejen ve finančním sektoru. Má v plánu zaujmout na trhu práce a stát se první seriózní volbou při výběru nového zaměstnání v bankovním sektoru.

„Celou kampaň jsme postavili na pilířích, které naši zaměstnanci v rámci firemní kultury oceňují. Situace na trhu dnes není jednoduchá, a proto chceme ukázat, v čem jsme jako zaměstnavatel atraktivní. Zároveň chceme vyvrátit mýty o práci v bance, přitáhnout pozornosti lidí na trhu a vzbudit v nich zájem o Raiffeisenbank,” doplňuje Dana Fajmonová.

Datum vytvoření: 23/11/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš