Zatímco v loňském roce ve svých reklamách Raiffeisenbank odpovídala na otázky klientů slovem SAMOZŘEJMĚ, v nových reklamách posouvá do popředí klienty samotné, kteří služby banky hodnotí sami. Konceptem SAMOZŘEJMĚ Raiffeisenbank ukazuje, jakým způsobem usnadňuje svým klientům život. Každá z nových reklam se vždy zaměří na krátký příběh dvojice hrdinů.
„Chceme, aby se klienti v českých bankách nemuseli ptát na věci, které jim usnadní život. Chceme Raiffeisenbank lidem ukázat jako přátelskou a otevřenou firmu pozornou ke svým klientům. Proto jsou náš účet a výběry ze všech bankomatů zdarma, proto nabízíme perfektní online služby, dobrý úrok na spoření, nebo půjčku za pár minut. Chceme ukázat, že takové služby by měly být mezi bankami samozřejmé, přestože dnes je Raiffeisenbank jednou z mála, která je nabízí. Mám radost, že se nám to povedlo ukázat na krátkých příbězích, které nenudí, a naopak vyvolávají pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel marketingu a strategie značky Raiffeisenbank.
„Nové reklamy jsme posunuli k vyšší autentičnosti a zaměřili se na přirozenost denního života. Věříme, že v nich diváci a klienti najdou i jemný humor,” říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.
Kromě televizních reklam se Raiffeisenbank soustředí též na intenzivní online kampaně, pro které jsou natočena i šestivteřinová videa a připraveny další nové vizuály. Na pobočkách se od 1. září začnou objevovat nové plakáty, které v říjnu doplní i plakáty v pražském metru.