Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank přichází s novým komunikačním konceptem Respekt
Mezi svátky se na televizních obrazovkách objevil nový televizní spot Raiffeisenbank s názvem Respekt. 40sekundový spot předznamenal reklamní kampaň na podporu nových osobních a podnikatelských účtů.

Banka se tak definitivně rozloučila s detektivem Arturem, který byl tváří reklamy po uplynulých pět let. Od nového roku své produkty a služby propaguje prostřednictvím nového komunikačního konceptu. Zachovává v něm vnímání Raiffeisenbank jako prestižní a klientsky orientované banky, která oslovuje i širší spektrum klientů. Nová komunikace je založena na péči a respektu.

„Víme, že vydělat si peníze není mnohdy snadné. Zároveň vnímáme, že pro naše klienty nejsou peníze pouze cílem jejich úsilí, ale jsou především prostředkem, který jim umožňuje žít život podle jejich představ. Nic není zadarmo. Proto se o naše klienty i jejich finance staráme s péčí a respektem,“ říká Hana Kovářová, ředitelka marketingu Raiffeisenbank.

Respekt je mottem nové reklamní kampaně, ve které klienti banky zažívají ve svém zaměstnání někdy těžké, někdy úspěšné momenty. Nicméně všichni se po náročném dni večer vracejí rádi domů ke svým blízkým.

Nový komunikační koncept má na svědomí agentura DDB. „Máme radost, že se klient rozhodl jít do toho s námi a společně jsme mohli vytvořit novou komunikační kampaň, na kterou může být pyšný každý, kdo se na ní podílel. Věříme, že nás také utvrdí v tom, že silné emoce a storytelling dokáží přinést i skvělé výsledky,“ dodává Radouane Hadj Moussa, Chief Creative Officer pražské pobočky agentury DDB.

Kreativa je postavena na černobílém emočním spotu, který natočila Amazing Production, a jehož režie se ujal Laurent Barthélemy, držitel nejprestižnější reklamní ceny Cannes Lions, který má za sebou spolupráci například se značkami Google nebo Nike.

„Věřím, že tím největším kouzlem jsou emoce. Ve chvíli, kdy něco cítíte, se s tím zároveň propojíte. Líbí se mi, že tento projekt má duši. Odvyprávět několik lidských příběhů tak, aby tvořily jednotný celek a lidé se s nimi ztotožnili, je opravdu výzva. Doufám, že se nám to společně podařilo,” řekl Laurent Barthélemy.

Použitá píseň ve spotech je coververze A Hard Day´s Night od The Beatles. Raiffeisenbank je tak první firmou v České republice, v jejímž spotu se hudba The Beatles objevila.

Svůj hlas spotu propůjčil Jiří Dvořák, herec, čert Uriáš z pohádky Anděl Páně a vítěz 9. řady StarDance.

O fotografie, které se následně v rámci kampaně objeví, se postaral Václav Jirásek, jehož fotky jsou zastoupeny ve sbírkách českých i zahraničních galerií včetně Centre Georges Pompidou v Paříži nebo The Art Institute of Chicago v USA.

Během tří dnů byl natočen imagový spot, spoty na osobní účty a podnikatelské účty a také další materiál, který banka využije pro další kampaně v průběhu roku 2020. Kromě televizního a online spotu se lidé s kampaní setkají i v dalších tradičních mediálních kanálech, jako jsou billboardy, plakáty nebo osvětlené reklamní panely na pobočkách.

 

Datum vytvoření: 09/01/2020

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko