![Profile picture for user seidler](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/1627-img-9207.jpg?itok=tjqaRQPN)
V průběhu minulého roku došlo postupně k vizuálním úpravám nejen mateřské společnosti Raiffeisenbank, ale také dceřiných společností Raiffeisen – Leasing a Raiffeisen stavební spořitelna. Rebranding privátního bankovnictví tak byl logickým krokem.
Proměna Raiffeisen Private Banking bude probíhat postupně. V tuto chvíli jsou k dispozici webové stránky s novými náležitostmi, stejně jako nová podoba internetového bankovnictví. Všichni klienti byli o změnách předem informováni. Dalším krokem je inovace marketingových materiálů a poboček.
„Změna loga byla jasným výstupem celé strategie rebrandingu. Rozhodli jsme se opustit multibrand strategii s FWR jako samostatnou značkou pro privátní bankovnictví a sjednotili jsme vizuální identitu celé skupiny včetně segmentu těch nejnáročnějších klientů. Využijeme tak lépe synergie plynoucí ze stability a vysokého povědomí o značce Raiffeisenbank a současně budeme v komunikaci privátního bankovnictví držet exkluzivitu a vysokou individualizaci produktů a služeb,“ říká Michaela Kuželová, Head of Marketing Communication v Raiffeisenbank.
![Komentáře](/sites/default/files/tmp/komentare.png)
![Profile picture for user seidler](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/1627-img-9207.jpg?itok=tjqaRQPN)
![Profile picture for user Petr Dufek](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/picture-625-1553589458.jpg?itok=ZWWPsMnn)
![Profile picture for user Dominik Rusinko](/sites/default/files/styles/medium/public/pictures/picture-3139-1555587889.jpg?itok=O0EuITi9)