Hypoteční zóna nabízí stávajícím i novým zákazníkům jedinečné řešení, jak mít neustále pod kontrolou všechny dokumenty spojené s vyřízením hypotéky, přehled uhrazených i neuhrazených plateb či informace o termínu dočerpání úvěru.
„Hypoteční zónu jsme spustili s cílem usnadnit proces čerpání hypotéky. Nejen, že po schválení úvěru už dnes klienti nemusí chodit na pobočku, aby doložili různé podklady, informovali o změnách kontaktních údajů, řešili dodatky nebo pravidelnou refixaci úvěru, ale celkově mají o své hypotéce mnohem větší přehled a dopředu vědí, které kroky je ještě čekají. To vše díky jednoduché online komunikaci s bankou, kterou máte kdykoliv po ruce ve svém mobilním telefonu nebo notebooku. I díky neustále se rozšiřující nabídce služeb, které Hypoteční zóna nabízí, roste počet klientů této online platformy každým dnem. Co může být jednodušší, než možnost elektronického podepsání potřebných dokumentů z pohodlí domova? “ říká Andrea Vokálová, tisková mluvčí Hypoteční banky.
Hypoteční zóna překonala hranici 100 000 uživatelů
Právě v těchto dnech Hypoteční zóna dosáhla důležitého milníku – 100 000 aktivních klientů. Rozhodla se proto odměnit nejen šťastlivce s pořadovým číslem 100 000, ale také klienty, kteří se do zóny přihlásili jako 99 999. a 100 001. v pořadí. Vedle dárku v podobě velké výletní výbavy je Hypoteční banka přivítala v pražských Radlicích a připravila jim komentovanou prohlídku největší a nejzelenější administrativní budovy, která je centrálou Hypoteční banky a zároveň celé skupiny ČSOB.