Fio banka získala od serveru Bankovnipoplatky.com, která banky hodnotí z hlediska výše poplatků a přehlednosti sazebníků 88,5 procenta, což ji stačilo na obhájení prvního místa. Druhá v pořadí mBank získala 87,2 procenta. Třetí nejlevnější bankou se stala Equa Bank, která obdržela hodnocení ve výši 86,3 procenta.
Na prvních třech nejlepších pozicích se umístily logicky hned tři nízkonákladové banky. Z větších bank se nejlépe dařilo UniCredit Bank, která obsadila šesté místo a hodnocení 77,2 procenta.
„Fio banka v roce 2014 modernizovala a upravovala svůj sazebník poplatků, který se aktuálně nachází na devíti stranách. V sazebníku však i nadále najdeme na relativně malém prostoru množství doprovodných a vysvětlujících textů, Ve většině průzkumů se pak umísťuje i v I. čtvrtletí se svým běžným účtem na prvním nebo druhém místě,“ hodnotí Fio banku Patrik Nacher, majitel serveru Bankovnipoplatky.com.
Klientský rating Vstřícná banka je průběžným čtvrtletním hodnocením, které má za cíl pravidelně, v průběhu roku hodnotit banky na základě vstřícných či nevstřícných kroků a opatření hodnocených bank. Jedná se tedy o konkrétní a adresné hodnocení opatření bank.
Banky Hodnotí tři na sobě nezávislé skupiny hodnotitelů. Jsou jimi odborná porota deseti odborníků, server bankovnipoplatky.com a registrovaná a neregistrovaná veřejnost.