Všechny budou nově vydávané ve spolupráci se společností MasterCard. mBank dá klientům 3 měsíce na vyzkoušení, jestli jim mKreditka, kterou si vybrali, opravdu vyhovuje. Příští rok mBank nabídku dále rozšíří, například o nálepku pro bezkontaktní placení.
mBank je v České republice již 8 let a za tu dobu se pro její produkty rozhodlo zhruba 570 tisíc klientů. Ti, co byli jednou mladými studenty či IT nadšenci, jsou dnes matky a otcové rodin, podnikatelé či manažeři. Největší digitální banka roste se svými klienty a svou novou nabídkou plní nejen nová očekávání svých klientů, ale chce zároveň oslovit i náročnější skupiny klientů se specifickými potřebami.
„Pečlivě jsme se podívali na potřeby a přání klientů a na jejich základě jsme pro ně nyní zcela změnili nabídku produktů, se kterými mohou výhodně nakupovat a hodně ušetřit,“ říká Michal Pokluda, ředitel produktového portfolia mBank pro Českou republiku a Slovensko a dodává: „A příští rok máme v plánu nabídku dále rozšířit, ať už o další, zejména mobilní platební nástroje nebo třeba o investiční produkty.“
Od prosince proto zavádí mBank nové kreditní karty. Základní mKreditka je embosovaná bezkontaktní karta, která svým držitelům umožní například automatické využívání programu MasterCard Priceless Specials. V rámci něj mají klienti možnost získat peníze zpět z každé platby kreditní kartou u obchodníků, kteří jsou v něm registrováni. Všechny nové mKreditky navíc poskytují klientům mBank bezúročné období až po dobu 54 dnů a automatické splacení až 100% vyčerpané částky v jeho rámci zdarma. Výběry z bankomatu nad 1 000 Kč jsou po celém světě bez poplatků. Základní mKreditka je navíc zdarma, pokud s ní její majitel zaplatí za měsíc alespoň 500 Kč, jinak měsíčně vyjde na 29Kč.
Atraktivní bonusy pro ty, kdo rádi nakupují na internetu, přináší unikátní mKreditka e-Shop. Pokud s ní klient zaplatí on-line, mBank mu vrátí 2 % ze zaplacené částky na spořicí účet mSpoření. Karta má automaticky sjednané pojištění jejího zneužití. Navíc má klient možnost pořídit si zcela nové pojištění proti zneužití identity na internetu. mBank se tak snaží co nejlépe chránit své klienty a zajistit jim maximálně výhodné a pohodlné nakupování.
Poslední novinkou, kterou mBank na začátku prosince nabídne, je mKreditka Plus, což je prémiová karta „MasterCard World“ určená pro komfortní nakupování. Jejím pořízením klient získává nejen možnost slev do výše 50 % v rámci programu MasterCard Elite, ale především 2 % zpět z nákupů v zahraničí a 1 % z nákupů u kteréhokoli obchodníka v České republice na spořicí účet mSpoření. Vedle toho mKreditka Plus navíc obsahuje například pojištění přepravy a prodloužení záruky zakoupeného zboží, asistenční služby pro případy jako jsou zabouchnuté dveře od domu, bytu či auta. Zároveň navíc nabízí také právní asistenci.
„Jsem přesvědčen, že díky produktovým inovacím oslovíme další klienty, kteří se rozhodnou vyzkoušet nabídku mBank. Naším cílem je, abychom během tří let získali v České republice a na Slovensku dohromady jeden milion klientů,“ dodává Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku.