„Díky bankovní identitě si u nás klient běžný online účet založí během pár minut, a to buď pomocí našeho chatbota na webu nebo přímo v mobilním Georgi. Nepotřebuje k tomu nikam chodit, nic fotit ani scanovat. S jednotlivými kroky mu pomůže náš chatbot, který slouží jako průvodce pro jednoduché a rychlé založení on-line účtu,” říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George.
Česká spořitelna byla na začátku letošního roku první bankou, která svým klientům umožnila využívat bankovní identitu nejen k přihlašování do internetového bankovnictví George, ale také k prokazování identity při online komunikaci se státem.
„Dosud bankovní identitu alespoň jednou využilo téměř 200 tisíc klientů Spořitelny. Od ledna 2021 klienti provedli celkem jeden milion přihlášení skrze bankovní identitu, aby měli přístup ke službám třetích stran,” říká Martin Medek, šéf pro otevřené bankovnictví v České spořitelně.