Svět se za poslední dva roky výrazně proměnil a s ním i zákazníci a jejich potřeby. Komerční banka proto přišla s novým unikátním konceptem svých poboček, který staví na netradičním designu a technologiích. „Změna pobočkového konceptu se netýká jen jejich vzhledu, jde mnohem hlouběji a přináší úplně jiný pohled na bankovní poradenství. Jsme na prahu pobočkové revoluce,“ uvádí Marek Vosátka, výkonný ředitel pro Retailové bankovnictví Komerční banky.
Komerční banka v rámci upravených poboček aplikuje nový obslužný model, který kromě klasické poradenské služby nově přináší také asistovaný prodej. Ke standardnímu bankomatu přibude například nejen možnost vkládat mince, ale i měnit papírové bankovky na drobné. Komerční banka podle nového konceptu přebuduje do roku 2026 až 80 svých klíčových poboček.
„Jsme si vědomi, že v dnešním digitalizovaném světě, kdy mohou naši klienti své finance ovládat jednoduše on-line, očekávají na pobočkách především poradenství,“ vysvětluje Alexandr Savko, ředitel pobočky KB v pražských Dejvicích. Ta prošla rozsáhlou rekonstrukcí jako první. „Nový pobočkový koncept klade důraz na dostatek prostoru, fyzického i časového, pro kvalitní poradenství. A na dejvické pobočce se ukazuje, že je tento model klienty vítán. V následujících měsících tak v tomto duchu zrekonstruujeme v Praze další tři pobočky,“ doplňuje Marek Vosátka.
Nový design poboček Komerční banky staví na udržitelných technologiích nejen ve vybavení, ale také v osvětlení, spotřebě energií a vody apod. „Naším cílem bylo vytvořit prostor, kam si budou klienti rádi chodit pro radu, kde jim bude příjemně. Tomu odpovídají materiály i barevnost a celkové velmi flexibilní ladění pobočky,“ dodal Marek Vosátka. Nová pobočka nabízí mnoho možností k setkávání, najdeme zde jak větší prostory pro více osob, tak i velmi diskrétní místa pro osobní jednání.