Hackathon, pořádaný interními týmy Komerční banky Data Platforms Tribe a Retail Segment Tribe, se zaměří na efektivní využití klientských dat pro personalizovanou komunikaci a zjednodušení obsluhy klientů.
„V Komerční bance považujeme za strategickou prioritu využití dat z naší nové digitální banky a aplikaci umělé inteligence ve prospěch našich klientů. Digital Data Hackathonem chceme podpořit naši ambici a posílit naši schopnost personalizovaně komunikovat s klienty Komerční banky a poskytovat jim relevantní služby a produkty,” říká Martin Gerneš, odpovědný za AI strategii Komerční banky a vedení týmu Data Platforms.
Kromě práce na reálných datech se účastníci mohou těšit na podporu mentorů z firem jako Deloitte, Recombee a Zlin.ai. Pro vítěze hackathonu jsou připraveny finanční odměny, mediální rozhovory a potenciální spolupráce s Komerční bankou. Registrace na akci je otevřena do 5. listopadu 2024. Více informací je k dispo