mBank se neustále snaží klientům ulehčovat správu jejich financí a pravidelně přináší různé nové a užitečné funkcionality. Důkazem je i nová možnost spojit se s expertem mBank přímo v aplikaci. Pro zahájení chatu s odborníkem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info.
Klienti, kteří používají smartphony s operačním systémem Android, se do chatu dostanou také po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace. V operačním systému iOS je po otevření aplikace potřeba kliknout na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle křestního jména. Na otázky klienta odpovídá reálná osoba – expert mBank – a nejde tedy o žádné automatické odpovědi chatbota.
„Chat v mobilní aplikaci je zároveň propojen s tím v internetovém bankovnictví. Klienti tak mohou konverzaci zahájit v internetovém bankovnictví a poté v ní pokračovat v aplikaci, případně i naopak. Historie konverzace se ukládá zároveň v obou rozhraních. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen,“ říká Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály.