„Pryč je doba, kdy jste si museli pečlivě schraňovat všechny smlouvy doma v šuplíku. Dnes už si stačí stáhnout aplikaci do telefonu a máte vše důležité vždy po ruce. Uvidíte v ní přehled pojistných smluv a penzijního spoření, včetně stavu vložených prostředků, ale také stav řešení nahlášené škody s možností doložení dokumentů a další vychytávky, které uživatelé jistě ocení,” říká vedoucí CRM & Digital Allianz Libor Marek.
Díky mobilní aplikaci Allianz CZ si klienti nemusí pamatovat ani výročí svého povinného ručení. Až nastane ten správný čas, v aplikaci se objeví upozornění, že je potřeba doložit stav tachometru včetně fotografie. Vyfocení a odeslání fotky zvládnou uživatelé díky přehlednosti rozhraní do 30 sekund.
Výhodou „pojišťovny v telefonu“ je i možnost rychlého kontaktu na nejbližší pobočku nebo smluvní servis. Některé informace jsou navíc dostupné také v off-line režimu, a to i pro neregistrované uživatele, kteří v Allianz nemají žádnou smlouvu. Hojně je využívána sekce pomoci v zahraničí, která je vhodná v těch místech, kde nemá uživatel připojení na internet.