Po dobu akce jsou limity až 200 tisíc korun (u varianty POVK Plus) nebo až 400 tisíc korun (u varianty POVK Rodina Plus) nejen pro nové klienty, ale i stávající. Zájem o POVK mezi klienty Spořitelny v posledních měsících roste, aktuálně je tímto pojištěním chráněno již 300 tisíc klientů.
Z nedávných statistik České bankovní asociace vyplynulo, že počet kybernetických útoků na klienty bank se za poslední dva roky zvýšil čtyřnásobně, přičemž celkové škody se pohybují v řádu stovek milionů korun. Podvodníkům se tak v průměru daří klienty obrat o částku ve výši okolo 160 tisíc korun.
„V předvánočním období tradičně rostou útoky kybernetických podvodníků, kteří se různými způsoby snaží využít nepozornosti klientů a vylákat z nich údaje k platební kartě nebo získat přístupové údaje do digitálního bankovnictví. Zvýšením limitů chceme klienty lépe ochránit jednak před phishingovými útoky vedenými skrze SMS a e-maily, ale i před telefonáty falešných zaměstnanců banky nebo Policie. Pojištění pomůže i v situaci, kdy se klient setká s podvodníky předstírajícími zájem o koupi zboží na bazarových portálech,” říká Jakub Jírovec, šéf týmu pojištění v České spořitelně.
Jedním pojištěním chrání POVK klientovi všechny jeho soukromé účty a karty u Spořitelny včetně phishingu. Také pomůže při ztrátě a krádeží vybrané elektroniky a osobních věcí, mezi které patří například mobilní telefon, notebook, brýle, klíče od bytu či vozidla, doklady a další. Pojištění se hodí i při nakupování na internetu. Klient díky němu dostane zpět peníze za poškozené nebo nedodané zboží a služby objednané on-line.
Pojištění si lze snadno sjednat telefonicky nebo na kterékoliv pobočce České spořitelny. Klient pak detaily ke sjednanému pojištění najde v mobilním nebo internetovém bankovnictví George.