Od března letošního roku mohou klienti Komerční banky svou totožnost směrem ke státním a veřejným digitálním službám ověřit pomocí Bankovní identity. Nyní Komerční banka otevírá tuto cestu i pro své běžné účty. „Jako leader na finančním trhu chceme jít příkladem a přinášet inovativní řešení. Bankovní identita je dalším významným krokem k plné digitalizaci našich služeb a díky ní zkracujeme délku procesů pro naše klienty,“ uvádí Radek Basár, manažer útvaru Customer.
On-line sjednání účtu pomocí bankovní identity zvýší uživatelský komfort při založení účtu a především ušetří čas. Bankovní identita umožňuje snadno a rychle prokázat totožnost, bez nutnosti zdlouhavého skenování dokladů, fotek nebo standardního posílání korunové platby. Kromě možnosti sjednat účet skrze Bankovní identitu ale zůstávají zachovány i další způsoby, tedy možnost ověřit svoji totožnost pomocí dokladů osobně či on-line.