Přejít k hlavnímu obsahu
Fio banka pokračuje v reklamní kampani
Fio banka se začátkem nového roku přináší pokračování své reklamní kampaně, kde představuje dobré zvyky ze zvířecí říše, které porovnává se svými dobrými zvyky v bankovním světě.

Spoty se drží konceptu Dobré zvyky již třetí rok. Zvyky zvířat doplňuje hraná část, která určitými podobnostmi a odkazy propojuje obě části. Výhody produktů a služeb české Fio banky se tak staví vedle zvyků zvířat z celého světa, stejně jako její dobré zvyky. Spotem provází Zbyšek Horák, hlasy zvířat namluvil Braňo Holiček.

„Zvířátka v reklamě se nám osvědčila, a proto jsme v nich chtěli pokračovat i v dalším roce. Nechceme ale diváka nudit a také chceme, aby se třeba dozvěděl něco nového. Proto mu zábavnou formou představujeme další dobré zvyky ze zvířecí říše, u kterých věříme, že díky příjemné nadsázce zaujmou. Zvířecí část s lidskou propojujeme hlavně slovními hříčkami, které si třeba divák uvědomí až na několikátý poslech. I díky tomu věříme, že se spoty neokoukají. Navíc nových zvířecích zvyků máme několik a divákům je budeme dávkovat postupně. Scénky s herci jsme zachovali, stejně jako komentář Zbyška Horáka, který spotům dodává až dokumentární charakter,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

Datum vytvoření: 08/01/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák