Ke konci roku si banka držela velmi dobrou kapitálovou přiměřenost ve výši 23,9 %, disponovala silnou 40% likviditou, vlastním kapitálem
2,806 miliardy korun a celkem 205 zaměstnanci.
Česká banka Expobank CZ má za sebou úspěšný rok. Vedle velmi dobrého hospodářského výsledku si ke konci loňského roku držela stabilní míru kapitálové přiměřenosti ve výši 23,9 % a disponovala 40% podílem likvidních aktiv. Banka se v minulém roce zaměřovala zejména na segment firemních klientů a treasury. Představila také moderní NEO účet umožňující retailovým klientům investovat do začínajících i zavedených růstových firem či drahých kovů, ale také obchodovat s bitcoiny. Banka loni rovněž spustila produkt ClickCar určený pro financování koupě automobilů.
Expobank CZ v letošním roce výrazně investuje do digitalizace svých služeb. Zaměřuje se na hledání strategicky významných akvizic a oslovení nových klientů v celé Evropské unii. „Soustředíme se zejména na rozvoj našich digitálních produktů v rámci našeho konceptu, který nazýváme Banka jako platforma. Chceme nadále propojovat tradiční bankovnictví se světem FinTech, aby naši klienti mohli využívat nejnovější technologie, a to jednoduše online,“ uvádí Kateřina Petko, ředitelka marketingu a komunikace a tisková mluvčí Expobank CZ. Banka se dlouhodobě zabývá také principy společenské odpovědnosti. Podporuje Národní ústav pro autismus, Symfonický orchestr Českého rozhlasu nebo občanské sdružení Adventor pro pomoc autistické komunitě.