Kampaň představí hned několik dovedností, které Kate ovládá. Prostřednictvím mini příběhů ze života ukáže, jak snadné je s Kate zaplatit, zavolat asistenční službu k havarijnímu pojištění nebo si půjčit formou předschváleného úvěru. Tématem kampaně budou i jiné užitečné dovednosti Kate, například poradí, jak si sjednat novou platební kartu, pokud staré končí platnost.
Kate je unikátní virtuální asistentka, která dokáže klientovi pomoci s běžnými bankovními záležitostmi. Je k dispozici 24/7 a je zcela zdarma. Jde o první službu tohoto typu na českém bankovním trhu. Unikátnost Kate spočívá v možnosti ovládání hlasem, její velkou výhodou je, že výborně komunikuje v češtině.
„Jsme nadšeni z pokroků, které Kate od svého představení v červnu 2020 udělala. Kate je opravdu tou nejrychlejší cestou k mnoha úkonům, které v bankovnictví naši klienti každý den provádějí. Je neustále dostupná a neustále na sobě pracuje a učí se nové věci,“ sdělila k nové kampani Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka útvaru Skupinová komunikace ve skupině ČSOB.
Kampaň běží v televizi a online. Od listopadu bude k vidění prostřednictvím pobočkové sítě ČSOB.