„Pokud si klient sjedná nebo u nás již má osobní účet a nově si stáhne Smartbanking, dostane od nás tento typ pojištění na rok zdarma. Po uplynutí této doby se klient může sám rozhodnout, zda bude i nadále pojištění využívat,“ vysvětluje Petr Hájek, výkonný manažer útvaru Bankopojištění z ČSOB. „Jde v podstatě o novou službu pro klienty, která je dokonalým příkladem a naplněním našeho bankopojišťovacího modelu. Unikátní propojení banky a pojišťovny v rámci jedné finanční skupiny nám umožňuje nabízet klientovi užitečné, jednoduché a co nejkomplexnější služby,“ dodal.
Pojištění v hodnotě 25 korun měsíčně chrání nejen klienta, ale i jeho rodinu, resp. všechny, se kterými sdílí domácnost. „Kromě krytí standardních rizik jako jsou například problémy s reklamací zboží koupeného přes internet, nabízí toto pojištění i praktickou pomoc v podobě IT asistence, díky které má klient po ruce odbornou pomoc při potížích s počítačem, programem nebo telefonem,“ uvedl Pavel Kaplan, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.