ČSOB chce být vnímána jako užitečná, přátelská a inovativní banka, která klientům nabízí jednoduchá a efektivní řešení. Svoji novou marketingovou kampaň pak nazvala „Kdo by teď myslel na banku?“
„Našimi klienty jsou aktivní lidé, kteří si nejvíc cení svého času. Chápeme, že na banku nechtějí myslet den co den. Na druhou stranu ji chtějí mít po ruce přesně tehdy, když ji potřebují. Očekávají, že banka vše vyřeší rychle a ještě třeba udělá něco navíc. Proto chceme klientům nabízet takové produkty a služby, které jim pomohou zjednodušit život a vyřešit aktuální i dlouhodobé potřeby v oblasti financí,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro Design a marketing ČSOB.
S novou image s sebou přináší banka také nový produkt - předplacenou COOL kartu. Její pořizovací cena je 99 korun a mohou si ji zřídit všichni klienti ČSOB. Kontrola finančních transakcí na kartě je pak možná skrze webové stránky www.coolkarta.cz. Primárním využitím karty je sloužit jako peněženka na kapesné.
„COOL karta není vázána na žádný bankovní účet. Finance má klient neustále pod kontrolou, takže nikdy neutratí víc, než na kartu vloží. Držitel karty navíc dostává po každé transakci SMS zprávu. Pro rodiče to je vítaný způsob, jak kontrolovat nákupy svých dětí a učit je finančně odpovědnému hospodaření,“ vysvětluje Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery.