ČSOB se ve své kampani snaží zdůraznit, že vše kolem financování nového domova by s ní měli klienti vyřešit pohodlně a jednoduše.
„Podzimní kampaní chceme oslovit všechny, kdo stále váhají, zda je ten správný čas pro pořízení vlastního bydlení nebo mají obavy z komplikovaného procesu sjednávání hypotéky. Současné podmínky financování jsou nejpříznivější za poslední dobu a v podzimních měsících tradičně stoupá zájem o koupi nemovitosti. V kampani vyzdvihujeme pozitivní emoce spojené s vychutnáváním nového bydlení. Vybízíme klienty, aby nás nechali postarat se o veškeré záležitosti ohledně financování, a zbyl jim tak čas na to nejdůležitější – radost z nového domova. Slow motion záběry ještě více demonstrují okamžiky radosti a klidu těch, kdo si svůj nový domov užívají. Protože vše kolem financování bydlení pro ně zařídíme rychle a jednoduše. Ukazujeme, že například i díky jednoduché Hypoteční zóně si klienti můžou naplno užívat první momenty ve vlastním bytě nebo domě,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace a marketingu v ČSOB
Za kreativou kampaně stojí agentura Zaraguza. Vedle zpomalených záběrů herců nechybí ani maskot ČSOB – chameleon Leon. Technika zpomaleného záběru (slow motion) použitá při natáčení televizního spotu umožňuje výrazněji vyniknout detailům, na které se spot zaměřuje.
„Je to vždycky velké čarování. Dokonalé zdůraznění každé drobnosti vyžaduje mimořádně precizní přípravu. Celý štáb hodiny připravuje scénu, aby v tom jediném přesném okamžiku letěli vzduchem nejen herci, ale i všechny rekvizity dopadaly přesně na svá místa. Kouzelné je, že narozdíl od běžného natáčení hned nevíme, jak se ten okamžik povedl. Všichni proto zvědavě běžíme k monitoru, abychom to zjistili,“ poznamenává režisér Robert Hloz.
Šestitýdenní kampaň začíná 9. září a objeví se v televizi, na venkovních reklamních nosičích, v onlinu a na pobočkách.