Službu si klienti mohou nastavit přímo v internetovém bankovnictví nebo sjednat v kterékoliv pobočce České spořitelny či na klientské lince 956 777 444. Pro nastavení služby v aplikaci SERVIS 24 stačí v menu internetového bankovnictví zvolit záložku „Účty“, vybrat položku „E-faktury/E-dokumenty“ a přejít na „Správu výstavců“. V přehledu výstavců zvolí klient položku Česká spořitelna – penzijní společnost“ a do volného řádku po jeho zaškrtnutí vepíše vlastní název a číslo smlouvy. TlačítkyPokračovat a následným Odeslat aktivaci potvrdíte.
„Služba Elektronické vystavování dokumentů přináší klientům kromě bezpečí také rychlost v doručení daňových potvrzení,“ říká Lenka Hůlová, ředitelka úseku obchodu a marketingu Česká spořitelna – penzijní společnosti.
Klienti po přijetí dokumentů vždy obdrží v SERVIS 24 zprávu a mohou si nastavit také upozornění e-mailem či SMS. Neposlední výhodou je, že doručený e-dokument je v internetovém bankovnictví archivovaný 24 měsíců a lze si ho kdykoliv stáhnout nebo vytisknout.