Součástí kampaně jsou i dvouminutové televizní minipořady v České televizi, které ukazují skutečné příběhy Čechů, kteří se stali obětí kyberpodvodníků. Spořitelně se meziročně podařilo snížit objem klientských škod u dokonaných kybernetických útoků o téměř polovinu. Cílem aktuální kampaně je pokračovat v edukaci klientů a dále snižovat objem škod.
„Fakt, že se nám daří snižovat objem škod klientů v důsledku kyberpodvodů, je výsledkem systematického postupu proti kyberkriminalitě, který zahrnuje zejména kontinuální osvětovou komunikaci, nový systém detekce podvodných plateb využívající prvků umělé inteligence, a také speciální Kyberteam, který pečuje o klienty, u nichž akutně hrozí, že se stanou obětí kyberpodvodu, či se jí již stali,” říká Petr Zíma, manažer České spořitelny pro klientskou bezpečnost a bankovní identitu.
„Podzimní kyberbezpečnostní kampaň je součástí našeho dlouhodobého konceptu #Silnější a jejím cílem je pokračovat v intenzivní edukaci Čechů a zároveň podpořit další snižování objemu škod, které jednotlivým klientům bank nastávají v důsledku kyberpodvodů,” říká Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci a pokračuje: “Chceme snižovat počty podvedených a zvyšovat počty uvědomělých lidí, kteří už neříkají jen „mně se to stát nemůže“, ale naopak praktiky šmejdů znají, prokouknou je a úplně nejlépe své znalosti posílají dál, čímž učí, a tak i chrání své blízké.” dodává Monika Hovorková, která v České spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.