Spořitelna zároveň na nové virtuální karty upozorní v novém TV spotu, ve kterém se objeví hlavní hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot, který připravovala agentura VML, vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine. Kampaň k virtuálním kartám bude rovněž k vidění na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.
Spořitelna se také chystá na blížící se Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhne v Brně od 22. do 24. listopadu, umístit vlastní herní zónu. V ní budou mít návštěvníci jedinečnou příležitost zahrát si poprvé demo ukázku nového Kingdom Come: Deliverance II.
„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již třetím rokem. První dva roky jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.