Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna připravila novou kampaň týkající se aplikace George
S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, až do konce září bude k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City.

Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech. S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech. Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George. 

Datum vytvoření: 15/08/2022

VSFS

Komentáře komentáře
ECB zvýšila sazby nejvíce od vzniku eurozóny, ČNB ji asi následovat nebude ČNB se naopak otáčí a možná již otočila zcela opačným směrem. Holubičí obrat v b... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
ČNB přešlapuje na místě, dalšímu růstu sazeb se nevyhne Inflace se v červnu pohybovala více než dva procentní body nad jarní prognózou a... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Vysoká inflace začíná měnit chování spotřebitelů Meziroční srovnání je však v tomto případě poněkud zavádějící v důsledku konce l... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek