„Budoucnost bankovnictví a Spořitelny je v poskytování skutečně efektivního osobního poradenství pro všechny klienty bez rozdílu. Doby, kdy bylo bankovnictví především o bezhlavém prodeji produktů a služeb, už skončily,” říká Tomáš Salomon, předseda představenstva České spořitelny, a dodává: „Potřebujeme ty nejlepší bankovní poradce a lidi v podpůrných týmech, kteří chtějí pomáhat klientům a rádi se učí každý den něco nového. Věříme, že větší pracovní a osobní flexibilita, kterou naši lidé s 12 dny volna navíc získají, je správnou cestou k tomu nejlepšímu poradenství pro klienty.”
Dvanáct dnů volna navíc ročně získají všichni zaměstnanci Spořitelny ke stávajícím 5 týdnům dovolené. Jedinou podmínkou využití tohoto volna je, že jej zaměstnanci musí vyčerpat postupně, ideálně po třech dnech v každém čtvrtletí.
„Bankovní poradenství vyžaduje zralé lidi s pracovními i osobními zkušenostmi, kteří oceňují prostor pro osobní rozvoj, odpočinek a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem,” říká Tomáš Salomon a dodává: „Z interních výzkumů víme, že naši lidé toto volno potřebují primárně pro dobré skloubení osobního a pracovního života a bez ohledu na to, zda se jedná o mileniála nebo maminku se třemi dětmi.”