Samoobslužný platební terminál mohou využívat nejen dobročinné organizace či církve, ale i například nemocnice pro výběr regulačních poplatků nebo úřady pro platby správních poplatků. Na platebním řešení spolupracuje Spořitelna ve spolupráci s Global Payments, zařízení dodává firma Telmax.
„Jsme úplně první velkou bankou na trhu, která dokáže klientům z veřejného a neziskového sektoru připravit na míru unikátní samoobslužný terminál s atraktivním vzhledem a možnostmi individuálního nastavení. Platební terminál vyniká jednoduchým a intuitivním ovládáním, umožňuje tisknout účtenku a poskytuje dokonalý přehled o transakcích a jejich správu na webovém portálu,” říká Petr Chlupáč, bankovní poradce pro veřejný sektor v České spořitelně a pokračuje: „Digitalizace služeb ve veřejném a neziskovém sektoru je jednou z našich priorit a inovativní platební metody jsou jednou z cest, jak ji naplňovat. Věřím, že se samoobslužný platební terminál v Neratově osvědčí a brzy ho nabídneme i na dalších místech,“ dodává Petr Chlupáč.
Platební bezkontaktní terminál lze snadno ovládat prostřednictvím dotykového displeje. Pokud bude chtít kdokoliv z dárců například věnovat příspěvek nějaké charitativní organizaci, vybere si z několika přednastavených částek, případně zadá částku podle svého uvážení. Na podobném principu může zařízení fungovat i v nemocnicích, na úřadech nebo kdekoliv, kde je v dosahu mobilní signál nebo je možné zařízení připojit k internetu. Pro potřeby konkrétní neziskové organizace lze i částky nastavit individuálně na míru.