„Vánoční slevu mohou využít všichni klienti s mobilním Georgem, kterých je už více než 1,5 milionu. Naším primárním cílem je nicméně pomoci zejména nízkopříjmovým klientům. Z dat víme, že slevový program využívají ve větší míře klienti, kteří se v důsledku nedostatečné finanční rezervy mohou v případě výpadku pravidelných příjmů dostat do finančních potíží. Počet těch, kteří hospodaří se zápornou bilancí, bohužel vlivem inflace a rostoucích cen energií postupně přibývá. Speciální vánoční slevou jim chceme pomoci s jejich finančním zdravím,” dodává Jan Hailich.
„Slevový program Moneyback si od jeho spuštění aktivovalo již více než 840 tisíc klientů, kterým jsme za nákupy vrátili zpět na účet částku ve výši 380 milionů korun. Zatím vůbec nejúspěšnější byla akce, která běžela od srpna do října a klienti s ní mohli získat 15procentní slevu při placení kartou v maloobchodních řetězcích Albert a Globus. Během této kampaně si nabídku aktivovalo více než 435 tisíc našich klientů, kterým jsme vrátili souhrnnou částku přes 180 milionů korun,” říká Jan Hailich, šéf platebních řešení v České spořitelně.
Pro získání maximální odměny ve výši 750 korun stačí, aby klient v Albertu utratil 3750 korun, a to buď za jeden nákup nebo postupně v průběhu celého prosince 2022. Ušetřená částka za nákupy se zpět na účet připíše do 10 dnů v lednu 2023.
Vánoční akci lze využít při placení jakoukoliv osobní platební kartou od České spořitelny - jak debetní, tak kreditní nebo virtuální, kterou si klient může snadno vytvořit v aplikaci George. Pokud se klienti rozhodnou vytvořit virtuální platební kartu, mohou si nyní vybrat Virtuální George kartu ve speciálním vánočním designu. Jednotlivé karty mohou být samozřejmě uloženy v mobilní peněžence Apple Pay či Google Pay.