„George v mobilu je nejen pomocníkem pro vyřizování transakčních a servisních požadavků, ale umožňuje také pohodlně spravovat řadu produktů jako půjčky, pojištění, investice či debetní a kreditní karty. Navíc v něm klient může získávat slevy a peníze zpět na účet za platby kartou u obchodníků nebo se třeba díky ověřenému volání rychle spojit s klientským centrem,” říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví České spořitelny a dodává: “V kombinaci s aplikací George klíč je zárukou jednoduchého, rychlého a bezpečného způsobu přihlašování do digitálního bankovnictví a potvrzování plateb na internetu bez nutnosti složitého přepisování SMS kódů.“
Týdně se do George přihlásí pravidelně přes 800 tisíc klientů. Meziročně toto číslo vzrostlo téměř o třetinu. Polovina klientů se do aplikace přihlásí prakticky denně. Výrazně roste i počet transakcí, které klienti v mobilu zadají. V září 2019 přes bylo zadáno v George přes 2 miliony transakcí, letos v září už to bylo 3,2 miliony transakcí. Roste i objem transakcí. Meziročně v září objem transakcí vzrostl o 72 %, tedy z 10,2 na 17,7 miliardy korun.