Bankovní identitu pro komunikaci se státem dosud využilo 73 tisíc unikátních klientů Air Bank. Řada z nich identitu využívá opakovaně; celkový počet využití tak přesáhl už 340 tisíc.
„Nyní službu otevíráme také pro komerční využití. Pro sjednání nebo úpravu služeb u vybraných firem z komerčního sektoru tak už nebudou klienti muset řešit žádné další registrace nebo si pamatovat stále nové a nové unikátní přihlašovací údaje. Odpadne také nutnost vyřizovat žádosti osobně. Stejně jako u služeb státu i u služeb komerčního sektoru počítáme s tím, že se nabídka firem, které svým zákazníkům služby přes bankovní identitu nabídnou, bude dál rozšiřovat,“ říká Filip Zavřel, vedoucí oddělení Každodenní služby Air Bank.
Jedny a tytéž přihlašovací údaje poslouží klientovi jak pro přihlašování do internetového bankovnictví, tak pro přihlašování do klientských zón firem, které už takovou možnost nabízejí nebo ji v budoucnu nabídnou. Jedná se například o pojišťovny, poskytovatele energií, zdravotnická zařízení, ale třeba i advokátní kanceláře.