ARBES Technologies a Finamis spustili digitální onboarding – nástroj pro administraci klientů ve finančním sektoru

ARBES Technologies a slovenská společnost Finamis, která se v loňském roce stala součástí skupiny ARBES Group, společně nabízejí novou službu. Automatizovaný onboarding ve finančním segmentu je on-line nástroj pro získání a zpracování údajů o klientech a vyřizování jejich požadavků. Tak pomáhá organizacím poskytující na trhu investiční a finanční služby v lepším vedení a administraci a mění přístup k získávání nových klientů.

Digitální onboarding umožňuje efektivně řídit úkoly, a procesy od backoffice až po řízení vztahu finančního poradce s klientem. Také v segmentu finančních institucí představuje významnou pomoc. Už tak není nutné, aby klienti chodili na pobočku, pokud si chtějí založit nový účet, vzít si půjčku, nebo naopak investovat své finanční prostředky. Digitální onboarding usnadňuje řadu servisních úkonů spojených s uzavřením nové smlouvy, nebo při změnách ve finančních produktech a zároveň zvýšit efektivitu prodeje a cross či up-sellingu dalších služeb. Díky tomu dochází k výraznému zjednodušení přístupů klientů k těmto službám.

Finamis vyvinul modul samostatně, jako součást svého softwarového produktu AMS-WEB. „Nástroj je vhodný nasadit a využívat v institucích, které chtějí být pro své klienty atraktivní, rychlí a být blíže, respektive doslova na jeden klik svým klientům. Softwarový produkt AMS-WEB s digitálním onboardingem je připraven na implementaci u poskytovatelů finančních služeb,“ vysvětluje Gabriel Gulyáš, marketingový manažer společnosti Finamis.

Společnosti ARBES Technologies a Finamis propojují svět informačních technologií s finančními institucemi. Nový způsob zavedení koncového klienta a jeho on-line podpora administrace výrazně ulehčuje komunikaci oběma stranám. A to všechno ihned, bez čekání a v průběhu několika minut. „Průzkumy naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující klienty pozitivně oslovit si je udrží déle, jsou spokojenější a nemají důvod odejít ke konkurenci. Přinášíme tak inovace přímo k zákazníkům a ulehčujeme jim život,“ dodává Gabriel Gulyáš. Novou službu digitálního onboardingu lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a její identitu a dokázala nabídnout klientům co přesně žádají. AMS-WEB je dostupný z různých typů koncových zařízení v běžně využívaném prostředí internetových prohlížečů.

 

Datum vytvoření: Úterý, 20. Srpen 2019

Obchodní válka 3.0. – co čekat v tomto týdnu?

Obchodní válka mezi Čínou a USA je v plném proudu. Na konci uplynulého týdne nejprve Čína...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Inflace dodává ECB argument k akci

V ECB v tento čas nejspíše vrcholí práce na přípravě podzimního překvapení, jehož cílem má být...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB

ECB chce trhy v září překvapit, spadnou španělské výnosy pod nulu?

Recese je výraz skloňovaný doslova na každém kroku. Po slabých číslech z Německa a z Číny zažily...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance