„Výhodou pojišťovny v telefonu jsou hlavní informace o pojištění a penzijním spoření bez nutnosti někomu volat nebo chodit na pobočky. Základní úkony jako například změnu kontaktních údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení zvládne každý jednoduše přes aplikaci,” říká vedoucí CRM & Digital Allianz Libor Marek.
Aplikace Allianz CZ je příkladem inovace komunikace v oblasti pojišťovnictví. Klienti díky ní mají přístup ke všem svým pojistným smlouvám a lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou přes ni také zasílat stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů nebo si během několika minut sjednat cestovní pojištění.
„A pro ty, kteří se chystají na dovolenou do zahraničí, máme navíc jeden tip - a to sekci Pomoc, která uživatelům přináší základní informace a důležité kontakty u většiny evropských destinací a kterou jsme navíc oblékli do nového kabátu,“ dodává Marek.